PREVERITE, ALI ZAUŽIJETE DOVOLJ OMEGA-3 MAŠČOBNIH KISLIN

PREVERITE, ALI ZAUŽIJETE DOVOLJ OMEGA-3 MAŠČOBNIH KISLIN

HVALA, DA STE SODELOVALI V NAŠI ANKETI!

Preverite svoje rezultate v nadaljevanju, da izveste, kako smo jih ocenili.

  • 1od 4

    Koliko obrokov belih rib (morskega lista, polenovke, tilapije, ribjih palčk, rakov ipd.) ste zaužili prejšnji teden?

  • 2od 4


    Koliko obrokov mastnih rib (losos, tuna, sardele) ste zaužili prejšnji teden?

  • 3od 4

    Koliko kapsul, ki vsebujejo maščobni kislini EPA in DHA, vključno z ribjim, krilovim ter alginim oljem, ste zaužili v zadnjih sedmih dneh?

  • 4od 4

    Koliko mlečnih obrokov, margarine ali sokov, obogatenih z omega-3, ste zaužili v zadnjih sedmih dneh?

  • Vaš vnos

    POTREBUJETE VEČ!

    Dobro!

    Izvrsno!

    Vaš ocenjeni vnos je: 0mg/dnevno

250mg/dnevno priporoča Svetovna zdravstvena organizacija in Evropska agencija za varnost hrane
500mg/dnevno priporoča Mednarodno združenje za raziskave maščobnih kislin in lipidov
ZAČNITE PONOVNO

Čestitamo!

Preporuke

Priporočila

Vaš ocenjeni vnos EPA in DHA Omega-3 maščobnih kislin je višji od 500/mg dnevno, kot to priporoča Mednarodno združenje maščobnih kislin in lipidov,  organizacije znanstvenikov, ki je osredotočena na maščobne kisline kot npr. Omega-3.

Prehrana večine ljudi se menjuje iz tedna v teden, tako da, če ste dosegli raven 500mg/dnevno se prepričajte, da boste vire EPA in DHA pridno vnašali še naprej – vsak teden.  Količine Omega-3, ki jih vnesete, vaše telo absorbira v svoje celice, da delujejo pravilno in učinkovito, kar je mogoče preveriti z preiskavo ravni Omega-3 v krvi.  Nekatere uporabne informacije najdete na naši strani: Vprašanja in odgovori.

 

Vaš navedeni odmerek EPA in DHA Omega-3 maščobnih kislin je okrog 250mg/dnevno.
Dobra noviica je, da je to najnižja raven vnosa, ki jo priporočata Svetovna zdravstvena organizacija in  Evropska agencija za varno prehrano.

Vnesite zadostno količino DHA in EPA, ki pripomore tako k normalnem delovanju možganov in dobrem vidu, kot k pravilnemu delovanju vašega srca.

Če ste sedaj na tej ravni,  razmislite o tem, da v vašo tedensko prehrano dodate še eno porcijo mastne ribe.

To bi Vam omogočilo, da dosežete 500mg DHA in EPA na dan, kot priporoča Mednarodno združenje maščobnih kislin in lipidov.

Večina prehranskih dopolnil z Omega-3 vsebuje več kot 250mg EPA in DHA na dozo in to lahko dosežete že z eno kapsulo na dan.

Količina Omega-3, ki jo zaužijetem vaše telo absorbira v svoje celice, da delujejo pravilno in učinkovito, kar je mogoče preveriti z nadzorovanjem Omega-3 v krvi.  Nekatere uporabne informacije najdete na naši strani: Vprašanja in odgovori.

 

Vaš ocenjeni odmerek EPA in DHA maščobnih kislin je nižji od 250/mg dnevno, kot priporočata Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) in Ameriške smernice za prehrano.

Za zdravo srce boste morali razmisliti o povečanju odmerka EPA in DHA Omega-3 maščobnih kislin z uživanjem prehranskega dopolnila Omega-3 ali dodatkom izdelka, obogatenega z Omega-3 kislinami v vaši vsakodnevni prehrani.

Ker je vaš vnos nizek, se lahko posvetujete s svojim zdravnikom in naredite preiskavo krvi, če imate morebiti nizko raven Omega-3.
Količine Omega-3, ki jih vnesete, vaše telo absorbira v celice, da delujejo pravilno in učinkovito, kar je mogoče preveriti ravno s preiskavo ravni Omega-3 v krvi.

Kako naredimo izračune?

Da bi dobili čim natančnejše podatke, smo pregledali različne vire, vezane na EPA in DHA ter s tem smo ustvarili povprečje za uporabo v tem testu.
Čeprav vemo, da ta znanost ni natančna, večina ljudi ne meri velikosti svojih porcij – na primer – tu je hitri pregled številk, ki se uporabljajo pri izračunu vaših rezultatov: